Ολοκληρώνεται τελικά το τελευταίο κομμάτι (;;;;;;) του δρόμου Χαλκίδα
Αιδηψός στη Λίμνη, αφού οι επισκέπτες της Βόρειας Εύβοιας μαυρίσουν τα
αυτοκίνητά τους ,πριν τα κορμιά τους στις παραλίες.
Κάτι λίγα μέτρα έχουν μείνει, άσφαλτος και λίγα τσιμεντένια ρείθρα,
και μετά μπορούμε να τρέχουμε με 100 (που λέει ο λόγος).
Τώρα ο προγραμματισμός(;;;) έτυχε μαζί με ένα πολύ δύσκολο τουριστικά
καλοκαίρι, ευχόμαστε του χρόνου να δοκιμάσουν τον έτοιμο δρόμο
...περισσότεροι.
Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ' αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο